Brak dostępu do internetu

Sprawdź połączenie z siecią aby kontynuować.

Proszę nie wyłączać tego okna

Po ponownym podłączeniu, będzie można kontynuować przeglądanie.

logo koleje wielkopolskie 32x32 Dodaj BIP Koleje Wielkopolskie na pulpit Dodaj

Dodaj BIP Koleje Wielkopolskie na pulpit, przeciągając ikonkę kłódki z paska adresu w wybrane miejsce na pulpicie.

Dodaj BIP Koleje Wielkopolskie do ekranu startowego: wybierz menu , a następnie "Strona > Dodaj skrót do strony".

RODO
Podróż bez barier
  
Infolinia: 19757
Opłata za połaczenie zgodna z cennikiem operatora
Biuletyn Informacji Publicznej

O spółce

O spółce – tekst łatwy do czytania

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami o Koleje Wielkopolskie sp. z o.o. przedstawionymi w formie tekstu łatwego do czytania (ETR). Plik z tekstem znajduje się w sekcji ‚Pliki do pobrania’ na dole strony.

 


Udostępnij: Facebook
Zapisz:

Pliki do pobrania

O Spółce Koleje Wielkopolskie sp. z o.o. - tekst łatwy do czytania (ETR)POBIERZdocx2.6 MBO Spółce Koleje Wielkopolskie sp. z o.o. - tekst łatwy do czytania (ETR)docx2.6 MBPOBIERZ
O Spółce Koleje Wielkopolskie sp. z o.o. - tekst łatwy do czytania (ETR)POBIERZpdf0.9 MBO Spółce Koleje Wielkopolskie sp. z o.o. - tekst łatwy do czytania (ETR)pdf0.9 MBPOBIERZ
Data Autor Zmiana
2021/10/08 15:19 Patrycja Majchrzak-Krawiec Aktualizacja treści
2021/02/25 8:50 Patrycja Majchrzak-Krawiec Aktualizacja treści
2020/11/25 12:15 Patrycja Majchrzak-Krawiec Dodanie treści